Standaard sluiten we een basisonderhoudscontract af wanneer we jouw website bouwen. Dit contract omschrijft de manier waarop volta tegemoetkomt aan vragen van de klant om de website zonder storingen online te houden. De SLA vertaalt de klantgerichtheid van volta binnen de mogelijkheden van onze eigen structuur, organisatie en middelen.
Dit is echter enkel van toepassing in de sites die we op maat ontwikkelen in Drupal, WordPress of een eigen ontwikkeld systeem.
Servicecontract
Bij sites die we ontwikkelen in het template-CMS Squarespace hebben we minder controle over de technische aspecten. Onze service is daarom eerder inhoudelijk ondersteunend. Vandaar servicecontract: we streven naar de best mogelijke service binnen het systeem van Squarespace.
Deze jaarlijks service wordt aangerekend zodra de site live staat.
De prijs voor het servicecontract is bij de opstart van je site ingesteld als basisprijs en kan na één jaar worden bijgestuurd indien het aantal vragen en interventies het voorziene aantal uren overschrijdt.
Helpdesk
De helpdesk is bereikbaar om incidenten te melden en vragen te stellen over het gebruik en beheer van je Squarespace-website in beheer door volta. Het aantal personen dat een beroep kan doen op de helpdesk is gelimiteerd en wordt in onderling overleg bepaald.
Onze responstijd bij Squarespace-websites is steeds volgens onze beste inspanning.
Compensaties en overmacht
Volta heeft geen controle op de technische aspecten van het CMS van Squarespace. Zijn er problemen bij het platform zelf? Dan kunnen we daar jammer genoeg net zo weinig aan doen als jij. Daarom kunnen we in ons servicecontract nooit compensaties voorzien wanneer je site (tijdelijk) niet bereikbaar is. Volta kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor enige vertraging in de uitvoering van haar werkzaamheden als de vertraging te wijten is aan overmacht.
Meer kennis
Seizoensstart ticketverkoop
De start van een online ticketverkoop is altijd een spannend moment.